Centrum Medyczne Remedium Sp. z o. o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Centrum Medycznego Remedium Sp. z o. o..
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Sekcja zasady nr 3 (Zrozumiałość) jest aktualnie w procesie usprawniania
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Roksana Szewczyk-Kulas.
- E-mail: roksana.szewczyk-kulas@neuca.pl
- Telefon: 513870832
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Kierownik Przychodni Centrum Medyczne Remedium Sp. z o. o.
- Adres: Centrum Medyczne Remedium – ul. gen. J. Dąbrowskiego 15 B, Łódź (93-177)
- E-mail: roksana.szewczyk-kulas@neuca.pl
- Telefon: 513870832
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Centrum Medyczne Remedium – ul. gen. J. Dąbrowskiego 15 B, Łódź (93-177)
I. Informacja dla osób niepełnosprawnych ruchowo:
Placówka medyczna Centrum Medyczne Remedium jest przystosowana do przyjęcia pacjentów mających trudności w poruszaniu się poprzez:
- zapewnienie przy wejściu głównym i od strony wejścia do pediatry bezproblemowego wejścia do przychodni – bez barier architektonicznych;
- przystosowanie drzwi wejściowych, które umożliwiają swobodny przejazd wózka inwalidzkiego – drzwi automatyczne przesuwne;
- przy wejściu głównym do przychodni znajduje się wózek inwalidzki z którego mogą korzystać pacjenci przychodni mający trudności w poruszaniu się;
- zapewnienie na parterze, w obrębie poradni specjalistycznych toalety przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych;
- zapewnienie/wydzielenie dwóch miejsc postojowych przed przychodnią (z prawej oraz lewej strony parkingu) przeznaczonych wyłącznie dla osób niepełnosprawnych;
- w gabinetach POZ znajdują się leżanki z możliwością regulacji wysokości pilotem;
- główna lada recepcyjna dostosowana do potrzeb pacjentów poruszających się na wózku inwalidzkim;
- w punkcie pobrań znajduje się fotel z elektryczną regulacją wysokości oparcia i siedziska;
- kolorystyka ścian pomieszczeń w przychodni zapewnia wartość współczynnika odbicia światła na poziomie min. 50 – 60 %;
- możliwość zarejestrowania się na wizytę osobiście, za pośrednictwem osoby trzeciej, poprzez Internet: https://przychodnie.swiatzdrowia.pl/ron-www/Centrum-Medyczne-Remedium-Dabrowskiego
lub telefonicznie: /42/ 230 91 28.
II. Informacja dla osób głuchych i słabosłyszących:
- w rejestracji głównej zamontowana została i dostępna jest dla pacjentów słabosłyszących pętla indukcyjna.
III. Informacja dla osób niewidomych i słabowidzących:
- na korytarzu zamontowane są listwy liniowe ułatwiające poruszanie się osób słabowidzących;
- przy klamkach do wszystkich gabinetów znajdujących się na terenie przychodni zostały zamontowane tabliczki z alfabetem Braille’a;
- w rejestracji głównej znajduje się lupa elektroniczna do czytania tekstu dla pacjentów słabowidzących.
IV. Informacja dla osób z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnością intelektualną:
- przejrzysta organizacja przestrzeni budynku.
V. Informacja dla osób z małymi dziećmi, w tym z wózkami dziecięcymi:
- w toalecie dla pacjentów niepełnosprawnych znajduje się przewijak dla dzieci;
- w części pediatrycznej przychodni na korytarzu znajduje się wolnostojący przewijak dla dzieci.